Sedan grundandet har Takenaka som en av pionjärerna tillverkat och utvecklat fotoelektriska sensorer och sensorsystem och producerat mer än 8000 produkter och har därigenom starkt bidragit till dagens moderna sensore
OM TAKEX
Japanska Takenaka har sitt huvudkontor i Kyoto, Japan. De startade 1959 och har idag 130 anställda. De tillverkar sina produkter under varumärket TAKEX. Som en specialiserad tillverkare av foto-elektroniska sensorer har Takenaka spelat en viktig roll som utvecklare för detektering, kontroll, identifiering, etc. Inte bara för industriell utrustning, men också för automation inom konsumentprodukter.
Cookies hjälper oss förbättra din upplevelse hos oss. Så för att kunna analysera trafiken, hantera inloggningsuppgifter, erbjuda dig personlig information och för att grundläggande funktionalitet ska fungera på webbplatsen behöver vi använda oss av lite cookies.
Psst! Vi säljer självklart inte vidare information om dig.
Nödvändiga cookies
Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och kan inte stängas av i våra system. De används vanligtvis endast som svar på åtgärder som du har gjort i anslutning till en tjänstebegäran, till exempel när du ställer in personliga preferenser, loggar in eller fyller i ett formulär.
Analys och mätning
Dessa cookies tillåter oss att räkna antal besök och trafikkällor så att vi kan mäta och förbättra vår webbplatsprestanda. De hjälper oss att veta vilka sidor som är mer eller mindre populära och hur besökare navigerar runt på webbplatsen. Informationen som dessa cookies samlar in är aggregerad och därför helt anonym. Om du inte tillåter dessa cookies vet vi inte när du har besökt vår webbplats.
Marknadsföring
Dessa cookies kan läggas till av våra partners. De kan använda dem för att skapa en profil av dig, baserad på dina intressen, för att visa dig mer relevant information. De sparar ingen personlig information – endast information om din webbläsare och enhet. Om du inte godkänner dessa cookies, kommer du att få en mer allmän och mindre anpassad användarupplevelse.